Ångest

Har en så otroligt jobbig dag, i morse när jag vakande visste jag inte ens vilken dag det var. Skulle jag orka ta mig ur sängen? De tog en bra stund innan jag väl gick upp, men ångesten var på mig direkt. Fick ångestattack hos pappa igår o h ville bara hem sen har de fortsatt långt in på natten och hela morgonen. Tänkte först att de inte var någon idé till att jobba idag. Men jag tog mig till jobbet och här är jag nu :) tänk vad mycket positiv energi man kan få av barn 😍 så mycket kärlek. 

Ikväll blir det bara att ta det lugnt hemma, är helt slutkörd av nattens attacker. Även denna vecka har väl inte varit den bästa men jag kämpar på. 
Känns inte som att jag kan komma längre ner i min depression än där jag är nu. Och förlåt till er som jag inte orkar ta kontakt med eller till er som jag behandlar orättvist jag vet inte varför 😢 

Kramar 

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0