Grattis morbror ❤

Idag är en dag som jag känner att jag inte har en aning om vad ja ska göra. Det kryper i hela kroppen, huvudvärken är över men har fortfarande ont i magen. Är trött på att ligga i sängen. Har drömt en jävla massa i natt, så de första jag insåg när jag vaknade i morse var att min morbror fyller år. Måste ta mig till affären, köpa ljus, ta mig till kyrkogården. Just nu skulle jag kunna gå ut och gå hur länge som helst. Är dock rädd att magen ska ska få bakslag och att jag kommer få jätte ont. Ännu mer rädd över att jag ska få panikångest då det är en jobbig dag idag. I morgon har jag tänkt att återvända till jobbet efter två dagar hemma. Vilket också är jobbigt. Men hur jag än gör eller väljer för val känns det som att det blir fel. 


Men i allafall älskade morbror stort grattis på födelsedagen. Jag hoppas du får både tårta och paket där du nu är. Jag vet att många av dina nära och kära kommer besöka din grav och pimpa upp den med allt finns som du är värld. 
Du är så otroligt älskad och otroligt saknad här nere på jorden. 
Ha det underbart idag :) ❤



/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0